حمله بی سابقه فرماندار سابق بویراحمد به غلامرضا تاجگردون

فصلی نو _ کرامت فدایی ] ‏‪ بسم الله الرحمن الرحیم بازگشت به فرهنگ طاغوت و افتخار به روزگار تاریک و ظلمانی مقیاس تعرب در صدر اسلام است که افرادی از بادیه به مدینه آمده و به پیامبر رحمت ایمان آورده اما در فرصتی دیگر به بادیه برگشته و در وادی جهل و بدبختی فرو

کد خبر : 89091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۲۹
حمله بی سابقه فرماندار سابق بویراحمد به غلامرضا تاجگردون

فصلی نو _ کرامت فدایی

] ‏‪ بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت به فرهنگ طاغوت و افتخار به روزگار تاریک و ظلمانی مقیاس تعرب در صدر اسلام است که افرادی از بادیه به مدینه آمده و به پیامبر رحمت ایمان آورده اما در فرصتی دیگر به بادیه برگشته و در وادی جهل و بدبختی فرو رفته تا به قهر جهنم ابدی گرفتار آمدند و به همین خاطر تعرب جزء ۷ گناه کبیره بر شمرده شده است.
جناب آقای غلامرضا تاجگردون شما فرمودید که من پدرم مباشر خان بوده و نوکیسه نیستم، اکنون افتخار به نوکری و مباشری خانی خائن به مملکت و مردم و خون آشام و جاسوس استکبار جهانی از جمله سازمان جاسوسی “اس آی اس” بریتانیا جز تعرب چه معنایی دارد
افتخار به نوکری و مباشری منصور خان معدوم که به کمک جاسوسان بیگانه حوزه جنوب بالاخص باشت و گچساران را در چنگال خوناشام ربوده و با برخورد های قرون وسطایی با مردم مظلوم آن دیار داستان ها و تراژدی های غم انگیزی را به جا گذاشته است عین تعرب است .
جناب آقای تاجگردون چرا از این فرصتی که نظام جمهوری اسلامی در اختیارت گذاشته یک کیسه نو که نه بلکه هزاران کیسه نو پر نموده اید اما با این توصیف بعد از ۴۰ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی در یک تعرب و بازگشت به عقب افتخارت را به مباشرت خانی خائن که هزاران هکتار از املاک غصبیش بعد از انقلاب به مردم – شاید کسانی که هم اکنون ندانسته یا نخواسته یا به فریب یا به طمع اطراف شما جمع شده- واگذار گردیده است ،نموده اید.
جناب تاج گردون می‌دانید خان معدومی که امروز مباشرتش عدم نوکیسگی شماست به چیزی ارتزاقتان نموده که جز از ظلم و ستم و مکیدن خون مردم و خونریزی و نوکری بیگانه جمع نگردیده است .
البته حضرتعالی با اندوخته هایت هم اکنون روی او را سفید نموده اید و نه فقط حضرتعالی و عواملت نوکیسه ترین هستند بلکه با دغل بازی و ریاکاری و به پوستین میش و گرگ و روباه در آمدن بیشترین منافع مالی و سیاسی را از این نظام مظلوم نموده اید. اما بدان که صاحب این انقلاب مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و از حلقوم تان بیرون خواهد کشید که چه در ایران چه در کانادا و چه در استرالیا.
جناب آقای تاجگردون به هوش باش که این مردم همیشه شما را همراهی نخواهند کرد و نسل انقلابی در حال تکرار است و مثل چشمه جوشان می‌خروشد و تاریخ صدر اسلام تکرار نخواهد شد امام شیعیان دیگر شهید نخواهد شد، بنابراین بیش از این با افتخار به فرهنگ طاغوت به ارزش‌های انقلاب نتاز و مطمئن باش که نزدیک‌ترین افراد با خودت هم روزی حلقومت را خواهند فشرد بنابراین از قله غرور فرود آید که نامهربانی های روزگار در کمین است و بدان که برادر شهیدت هم از شما نخواهد گذشت.
این مطلب را بنا به وظیفه نگاشتم تا به خود و دیگران یادآوری کنم که بوی فتنه جدید و بزرگتر از قبل به مشام می رسد. بنابراین باید متذکر گردید تعرب و بازگشت به عقب، بر عکس نمودن ارزش ها، قداره بندی های قدرت طلبانه، اعمال بی عدالتی های عریان، فشار روزافزون به توده های مستضعف، تامین نامرئی سیاست‌های لیبرالیسم، ضعف مدیریت را به گردن نظام انداختن، قهر و صلح با انقلاب بودن ،بلندگوی بیگانه در مصادر حکومتی نظام ،دروغ هویدا و آشکار در لباس روحانیت و مسئولیت، تارج بیت المال و صدها دسیسه داخلی و خارجی آشکارا در حال فراهم نمودن بستر این فتنه اکبرند.
در پایان به حمیدخان طاهری هم یادآوری می شود اگرچه خوانین بویراحمد را برئ الذمه نمی دانیم اما در کارنامه شان جاسوسی و مصادره املاک چند هزار هکتاری ثبت نگردیده است و حتی در مبارزه با بیگانگان هم تاریخ به نیکی از آنها یاد می‌کند و تماماً به دست حکومت مرکزی قتل عام و یا در رقابت های ایلی و فامیلی همدیگر را به قتل رسانده مگر محمدحسین خان طاهری که تاریخ عمرش به نظام جمهوری اسلامی قرین شد و با مرگ طبیعی پایان یافت . بنابراین هیچ سنخیتی وجود ندارد که شما تعصبی و یا از سر جهالت مطالبی بنگارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 60 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جمالی دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۶

موافقم 

اشکان دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

دیگر دوران خان و خان بازی به سر رسیده

اصولگرا دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

خدا و خوت و متن نوشتنت نخو.ا……. فرماندار.

علیرضا دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

موافقم. دوران خان بازی به سر رسیده

دادگر دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

سلام.من قصد و هدفم حمایت از اقای تاجگردون نیستولی حق ندارید به منصور خان ما توهین کنید،هرچی باشه بهتر از یه مشت دزده که ریشه کشور رو مثل موریانه دارین میجوین

کارشناس حقوق دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

بعنوان کارشناس حقوق معتقدم این مطلب از لحاظ حقوقی پیگرد قانونی بدلیل اتهامات وارده بدون داشتن ادله های مُتقن قانونی داشته و این امکان برای بسته شدن سایت فصلی نو نیز وجود دارد

حا دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

نه این که اقای فدایی خوش ادم پاکی بوده که دیگران نصیحت ایکنه؟؟؟؟؟؟

دلسوز دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

عجب روزگاری است که فدایی هم دست به قلم بشود،اقای فدایی خداوکیلی حرف نزنی،مطلب ننویسی کسی ارت گلایه میکنه ؟ اول کلمات را یاد بگیر بعد بگو و بنویس،نانوا نشه نونوا..تاجگردون اقرار هم نکنه پدرش مباشر خان بوده ولی هرچی باشد برادر شهیده،.خیلی از همین سیاسیون بویراحمد و کلا استان اگر یه چند روزی جبهه بودن و کسی از خانواده شون شهید شده بوق و کرنا میکنند که انقلاب مال ماست ولی تاجگروون و امثال او چنبن نمیکنند..اقای فدایی خودت الان تهران چکار میکنی ؟ چند سالی که حقوق بگیر نظام بودی چکاری کردی ؟ تاجگردون ،وکیلی،هدایتخواه،عریب پور و،مسعودی و خیلی های دیگه سرمایه این استانند،چیتون شده ؟ مگه قراره هر …دست بقلم ببره ؟ تاجگردون خودش هم نگه که پدرم مباشر خان بوده نظام میدونه و میدونست،نگفته که مباشر خان بودن خوب بود منظورش این بود که بقیه خودشون را معرفی کنند ،بنده به هرکسی که بهش اعتقاد دارید هیچ ارتباطی با تاجگردون ندارم ولی دلم برای بچه هاز این استان میسوزد که هر وقت یکیشون اسم و رسمی پیدا کرده ریشه اش را میزنیم.

اصلاحات واقعی دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

درود بر کرامت فدایی که حرف دل همه انقلابیون از چپ تا راست را زد.

ارجمند دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

سلاماحتراما جناب آقای فدایی مطلب شما چنین مینماید که شما خود را صاحب نظام میدانید و نه یک شخص از این نظام و انچنان به نماینده منتخب مردم میتازید که انگار بر منصب قضاوت نشسته اید !!! و انچنان بی پروا و .. .. که بنده تاکنون در ادبیات هیچ خان ، وزیر ، ریئس جمهور و قضا ندیده نخوانده و نشنیده ام براستی حال صحبت از کیسه شد آیا خود حضرتعالی کیسه ای دوخته أید یا خیر ؟پر است یا خالی ؟

حرف حق دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

حرف حق  درست است هر کس که بگوید انچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند بیماری خطرناک تاجگردونیسم  که توسط دشمنان قسم خورده مردم مظلوم این استان طراحی شده تمام افتخارات این استان را هدف گرفته فقط از راه اقتصاد و سیاست ماکیاولی و استعماری و نتیجه ان فقر -تفرقه- بیکاری- نخبه کشی- دورنگی و نفاق- نابودی اصالت و منش و اخلاق و خصلت های خوب عشیره ای و اتحاد مردم استان – پسرفت و برگشتن به جاهلیت – و افزایش احتکار و اختلاس و استخدام های فله ای – فامیل بازی – خشونت- سیاست ماکیاولی – قوم گرایی- همکاری با دشمنان برای سرکوب مردم استان -مهاجرت مردم و طوایف گچساران -گسترش اعتیاد – بی اخلاقی – تبلیغ فرهنگ بی حجابی و بی حیایی و خشونت و تفگ و ……  هر کس از فرزندان راستین این استان  با قلم یا قدمی یا هر امکانی که در اختیار دارد به روشنگری و بیداری مردم مظلوم استان از این بیماری قرن تلاش کند که هم مورد رضایت خدا و مردم و استان است

بی طرف دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

فکر کنم سرویس جاسوسی انگلیسmi6 باشه نه …

قشقایی دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

شایسته نبود تینقدر تند بری آقای فدایی چراکه این مردم مفلوک ب…. هرچه دارند از منصورخان بود.

ناشناس دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

خدایی یک جمله میزون هم نمیتوانی بگویی وبنویسی کی این حرفها رابه اسم تونوشته توالونکی بیش نیستی واخ ازبخت ملت ومملکتی که تو یک فرماندارش بودی یک کرامتی هم بود خدایش بیامرزدازتو کمترکم داشت،البته تاجگردون یک اختاپوس ویک مافیاست به تنهایی   

منطق گرا دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰

قصد حمایت از تاجگردون را ندارم چون معتقدم همه سیاسیون از   لایه های پنهان قدرت برای خود و اطرافیانشان سود میبرند و قطعا اقای فدایی هم در زمان تصدی معصوم نبوده  اما جناب فدایی ظاهرا اعتقاد دارن که  تمام خوانین حوزه سردسیر  متدین بوده اند  در حالی که  عمده یاغیگریهای این خوانین هم برای امتیازگیری از حکومت مرکزی برای خود و نزدبکانشان بوده  و  اصولا  در هر حاکمیتی ( مثل  بیشتر خوانین )  تضییع حقوق اقشار مستضعف  ستون حکومت خوانین و  نزدیکانشان بوده ،  خان سرحد خوب  و گرمسیر  بد    در ادامه  همه بدبختیهای قوم گرایی این استان  و تفکرات ناسونالیستی است که حالا در قلم اقای فدایی ظهور کرده است  

اشکان دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

فدایی فدای مردم استان می شود حرف های ایشان مورد تأیید همه مردم واقعی است

اشنا سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

اخ و بخت مملکتی که فدایی فرماندارش بود..بالاخره اقای فرمانبردار خوانین خوب هستند یا بد ؟ یعنی جناب فرماندار تمامی خوانین بویراحمد خوب بودن ؟بیچاره یاسوج و اداره اطلاعات که تو فرماندار و  کارمندش بودی..حتما از خوانین بویراحمد واهمه داری یا وامدارشون هستی که تعریفشون دادی..لقلب فدایی جات خودت دیگه مطلب ننویس..ابروی خودت د هرچع دست به قلم را بردی

باغبان دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵

جونم من نفس کر غوچی 

باوی دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

جناب فدایی اینقدر به خودت مغرور  شده ای که به خودت اجازه میدهی به همه توهین کنید….اگر اینقدر درست کاری…چرا به خودت رجوع نمیکنی ..در زمانی که فرماندار بودی از موقیمت خودت استفاده کردی بهترین زمین را از منابع طبیعی در جاده بابا میدان گرفتی برای اجرای طرح…وبدون اجرا در بازار آزاد به قیمت کلان فروختی….و خود را درپشت پرجم انقلاب مخفی کرده وچه استفاده ای که نکردی …وبقیه بماند……در این چهل سال با سو استفاده موفقیت هایی را بدست آورده ای وبه خود اجازه توهین به دیگران را میدهی….بزرگان اگر عملی وکاری هم انجام داده اند فقط برای آبادانی سرزمینشآن بوده هست…حال اگر دنیا برعکس شده که برخی  نو کیسه به خود اجازه میدهند که به همه توهین کنند فقط باید به خدا واگذار شوند….خدا را چه دیدی شاید هم در آینده در تاریخ آورده شود که چه خونهایی  بی گناه به دست افراد مغرضی      ی ریخته شده….مطمئن باش هیچ چیز از نگاه تاریخ فراموش نمیشود….مردم بویرحمدی صبر ایوب دارند …نظاره گر هستند ولی فراموش ن میکنند. …

بویراحمد در جواب باوی دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

شکرد شما را همه میدانند هر کس حرف حق زد و به نفع شما نبو اول تهمت و افترا به او میزنید بعد شروع میکنید به تفرقه انداختن  شعار شما هم مانند انگلیسی ها تفرقه بینداز و حکومت کن  است اما تمام شد این کلک ها مردم و مسولین و بازماندگان خوانین بویراحمد و کهگیلویه بزرگ همه متحد و یک پارجه از رسم و رسومات و اتحاد و سرزمین و وطن و اعتقاداتشون و مرام مردانشون دفاع میکنند و اگر نقدی و نقطه نظری هم داشته باشند میگویند و دلشان صاف است و مانند شما کینه صد ساله ندارند ما هزاران چیز مشترک در سرزمین اهورایی بویراحمد و دنا و کهگیلویه بزرگ داریم و به آنها افتخار میکنیم و خاک بر فرق تفرقه افکنان می پاشیم یا حق

بویراحمد در جواب باوی سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۰۲

شکرد شما را همه میدانند هر کس حرف حق زد و به نفع شما نبود اول تهمت و افترا به او میزنید بعد شروع میکنید به تفرقه انداختن ، شعار شما هم مانند انگلیسی ها  ،،،تفرقه بینداز و حکومت کن ،،،، است اما تمام شد این کلک ها مردم و مسولین و بازماندگان خوانین بویراحمد و کهگیلویه بزرگ همه متحد و یک پارجه از رسم و رسومات و اتحاد و سرزمین و وطن و اعتقاداتشون و مرام مردانشون دفاع میکنند و اگر نقدی و نقطه نظری هم داشته باشند میگویند و دلشان صاف است و مانند شما کینه صد ساله ندارند ما هزاران چیز مشترک در سرزمین اهورایی بویراحمد و دنا و کهگیلویه بزرگ داریم و به آنها افتخار میکنیم و خاک بر فرق تفرقه افکنان می پاشیم یا حق

«بهادر » دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

اولا تاریخ مصرف این صحبتا گذشته اقای فدایی مملکت الان دست خوانین و کدخدایان و همین مباشرین میچرخه و ثانیا این حرف شما توهین به همه مردمی هست که به آقای تاجگردون رای دادند به چه حقی به این مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت توهین می کنید کجای اسلام ما اینجور امده که به همین راحتی به هم نوع خود توهین می کنید؟؟؟و ثالثا شما هم اگه می تونید بفرمایید مثل آقای تاجگردون برا بویراحمد تلاش کنید والا با این حرفا پشم هم گیر مردم بویراحمد نمییاد،انشاالله خداوند شما را هم به راه راست هدایت کند.

جواب بهادر سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۰۸

اصلا نظرت را قبول ندارم  بلاخره یک مرد سلحشور باید پیدا شود و جواب دغل کاری های تاجگردون را بدهد همه مان باید یادمان نرود که بویراحمد سرزمین سلحشوران و کهگیلویه هم همین طور کنام شیرانی چون کی لهراس و هزاران سردار بزرگ و مومنین پیرو علی و ولایت و بسیجیان و عشایر دلاور است ننگ همیشه تاریخ بر آنان که راه جدایی و تفرقه و تضعیف بویراحمد را رفتند

بهادر ر چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

درود این استان  باوجود همان بزرگان شکل گرفت باملاقات سال ۱۳۴۲

ناشناس سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۳۷

تاجگردون صدها چون بابک زنجانی را گذاشته تو جیبش منصورخان بیچاره کجا تاجگردون رند روزگار کجا تا حالا هم می بینی که با اقتدار داره می تازه شما کی هستی بخواهی باهاش مقابله کنی! 

عبد الله سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۱۳

سلام و درود خدا بر این تک فرماندار شجاع و شیر حلال خورده : حرف حق : ۱. برای ظالمان تلخ و برای مظلومین گواراست . پس حضرات ببینید شما جز کدام دسته آید.۲ . تاجگردون به خون شهید افتخار کنه بهتره یا به  مباشر بودن خوانین؟!۳. خوانین  بعضا به راحتی برادر خویش را می‌کشتند و بعضا زن وی را تصاحب میکردند ! ۴. جناب آقای تاجگردون آیا وقت آن رسیده که دین خویش را با برگرداندن نصف اموالت به فقرای کهگلویه ثابت کنید و اجازه نده فقر باعث خودسوزی زنان جوان، زندانی جوانان، اختلاف طبقاتی شدید، شیوع ناآمیدی و بی بندباری و … شود . الم یان للذین آمنو ان تخشع قلوبهم لذکرالله.۴. آقای تاجگردون و مردم شریف کهگلویه حق را یاری کنید اگر چه تلخ باشد . خواهشا از آقای کلانتری جهت ایراد حرف حق تشکر کنید تا رحمت حق نصیب شما گردد. 
از  شهرستان بهمئی – بهبهان 

ناشناس سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۱۵

ببخشید منظور بنده  آقای فدایی هست . گرچه رزومه ایشان را نمیدانم 

ناشناس سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۱۵

ببخشید منظور بنده  آقای فدایی هست . گرچه رزومه ایشان را نمیدانم نه کلانتری 

ناشناس سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۱۶

ببخشید منظور بنده  آقای فدایی هست . گرچه رزومه ایشان را نمیدانم نه کلانتری ضمنا مدیر محترم سایت بهتره که انتشار نفرمایید.چون شاید آقای کلانتری هم چنین حرفی را ایراد نکرده باشه!

ناشناس سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۱۷

ببخشید منظور بنده  آقای فدایی هست . گرچه رزومه ایشان را نمیدانم نه کلانتری ضمنا مدیر محترم سایت بهتره که انتشار نفرمایید.چون شاید آقای تاجگردون هم چنین حرفی را ایراد نکرده باشه!

فرید سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۱۶

جونم سی فدائی تاجگردون دغل بازه

پاتاوه سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۴

مردم مادیگه به خوب امیدوازبدگله ندارند…یکی مثل پدرمادرحالی که مستحق جانبازی است راضی نمیشه ووطیفه خودش دانسته باآمبولانس درخط مقدم جبهه برای مملکتش کاری کنه و۸ فرزندبیکارداره.ازطرفی اون هایی که وصلندبه مراکزقدرت وثروت دارندحالشومیبرن..درداین استان ادمهای نخبه ای است که الان دارنددرخارج ازاستان خدمت میکنندواگه کسی خواست کاری برای این استان بکنه چنان سنگ اندازی میکنندکه فراررابرقرارترجیح میدن.ولی من صادقانه به نخبگان وادمهای دلسوزمیگم بیاییدوبه دادمردم این استان برسید.صادقانه قدم برداریدوبساط بی عدالتی وبیکاری وخون به دل خوردن این مردم راازمیان برداریدوافتخاری برای استان خودتان باشیدوچراغی که به خانه روا است به مسجدحرام است…

ناشناس سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۳۶

مافیای برادران تاجگردون و پیمانکارها در استان فارس بیداد می کند

موسوی سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

هنوزم خودش نگاه خان و رعیتی داره به مردم و طبقاتی برخورد میکنه..فقط بلدن جنگ روانی و تبلیغات الکی راه بندازن

باوی-گشین سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

اگر تمام برگهای درختان کاغذ شوند و تمام اب های دریاها جوهر و تمام دنیا دست به قلم شوند علیه تاجگردون باز هم ایشان میرشکار باوی و یک مرد ملی خواهد بود. شک نکنید. حسود هرگز نیاسود.

فرشیدگشینی باشتی سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

تورو نمیدونم کی هستی منصور خان خان یک ایلی بود ۵۰سال پیش که اون موقع مدرک لیسانس داشت وبرای منطقه باوی خوب کار میکردتو کجا بودی بگذزیم….نه تو بلکه خیلی هستن که توسطح ملی دنبال این هستن به تاجگردون لطمه وصدمه بزنن ولی نمیتونن چون حریفش نیستن توهم الکی برای خودت زر نزن ….تاجگردون سراد باوی تاجگردون افتخار برای این استان لطفا تخریب نکنید

فرشیدگشینی باوی سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

اولا.منصور خان خان یک ایل ومنطقه ای بود که ۵۰سال پیش که یاسوجی وجود نداشت ایشون مدرک لیسانس داشت خلاصه برای منطقه خوب کار میکردشما هم توهین نکن لفظ وعفت کلامتون رو رعایت کنید وبه کسی توهین نکنید.ثانیآ تاجگردون همه میشناسن نه در استان بلکه درکشور جز چهره های محبوبه وچهره ای فراملی هم هستن خیلی ها هم هستن که میخان به تاجگردون لطمه بزنن نه شما بلکه درسطح ملی هستن ونمیتونن شماکه دیگه……تاجگردون سردارباوی تاجگردن افتخار باوی تاجگردون افتخاری هست برای این استان محروم وعقب مانده بزاریدش کارکنه لطفا تخریب نکنید

جواب فرشید گشین و بقیه طرفداران تاجگردون و بقیه ظالمین سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

دو حالت بیشتر وجود ندارد  یا شما مسلمان هستید یا نیستید  حالت اول اگر نیستید که دیگر بحثی نیست و دیگران حق میگویند  حالت دوم مسلمان و معتقد هستید که باید بدانید ملاک برتری در اسلام و حتی بقیه ادیان تقوی و عدالت و دوری از ظلم و مادیگری است و بهتری باید با تقوی ترین و راست گوترین و مردمیترین و.. باشد کدام یک از بزرگان دین و ایران  و مردمی در این گرانی و فقر و بیکاری ثروت اندوزی قارونی داشت  راه حق یکی بیشتر نیست  و آن حق گویی است  من هم اعتقاد دارم که منصور خان ادم متعادلی بود ولی چرا شما طرفداران تاجگردون خودش را اعدام و مادرش که زنی مومن و هشتاد ساله بود را دسته جمعی و فجیعانه کشتید  چرا عشایر تیر تاجی را غافلگیرانه به رگبار مسلسل بستید  و ده ها زن و کودک را قتل عام کردید میدانی حدیث قدسی میفرماید  خداوند فرموده هر کس همه اعمالش درست باشد ولی از حاکم ظالم و نا عادل پیروی کند هیچ یک از اعمالش قبول نیست و برعکس  

جبهه فرهنگی استان سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

بزودی یکی از زیبا ترین مساجد جنوب کشور در یاسوج افتتاح میشود +تصاویر و جزئیات
http://jebhefarhangikb.ir/?p=1473

ژاک .شیراک سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

 کل..  پریاری.  تو مرکز استان رو به گند  کشیدی در زمان  جلوس بر صندلی فرمانداری.  اگر عملکرد تو بهتر از خان ها و مدیران قبل و بعد از خودت هست  یه چیزی . ولی  وقتی  تو خودت  در منطقه خودت  ده تا  دوست  نداری  . چطور میخای  به شعور ۷۵درصد رای دهندگان  اهانت کنی .

جواب ژاک شیراک پنج شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۴۸

جناب ژاک شیراک دو ماه قبل در فرانسه فوت کرد  جل الخالق تو استان ما چکار میکنی او دنیا چه خبر  او دنیا اینترنت قیمت هر گیگا بایتش چقدره  جون خودت یه نگاهی به جهنم بینداز ببین این سیاستمداران طرفدار زر و زور و تزویر و هزار چهره و اقتصاد دانان ماکیاول صفت که این اوضاع اقتصادی. را درست کردن و بودجه دستشونه و برنامه ها را هم خراب کردن  و باعث ایندگرونی و فقر و بیکاری شدن و پدراشون منال و مالیات زیاد از کشاورزان میگرفت  و داروغه پرنس جان بود چطور عذابشون میدن  یر سری هم و بهشت بزن ببین رابین هوت را نمیبینی  البته ببخشید فرمون وت اییم 

نکته سنج سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

برای اینکه به نوع تفکر و روانشناسی تاجگردون پی ببریم کافی است خودمان خیلی ساده فقط مواضع و سخنان هفت هشت سال اخیر خصوصا یک سال اخیرش را کنار هم بگذاریم  برای مثال دوگانگی در برابر استیضاح ها و فرار از جلسه سوالاز وزرا و قضیه سقوط هواپیما و مواضع دو گانه و چند گانه اش با کهگیلویه و بویراحمد مثلا زمانی که انتخابات استانی قرار بود میگفت من بویراحمدی هستم  زمانی میگفت من اصولگراتر هستم الان میگه پسر مباشر خانم و آن کد شش رقمی ساواک  زمانی باکمک استاندار قبلی معلوم الحال تمام نیرو های کهگیلویه را حذف کرد  جای دیگر برای رای تعدادی کهگیلویه ای صدها نقشه میکشه مواضعش در برابر اصلاحات و لابی گریهایش و مواضعش در برابر نخبه ها و………. نشان از هزار چهره بودنش دارد  کاش سایتی یا محققی یا نویسنده ای تناقضات این سالهای تاجگردون را کامل منتشر میکرد تا مردم شخصیت اصلی او را بشناسندکه به جز پول و زور و قدرت و مقام هیچ کس و هیچ چیز برایش اولویت ندارد

مهدی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۹

همه ما انسان هستیم و جایز الخطا. در کل قضاوت کاریست الهی و ب خدا باید واگذار کرد. ما انسانها چه راحت ب یکدیگر میتازیم و تمامی حقوق رو پایمال میکنیم. وای بر ما

مهدی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۹

همه ما انسان هستیم و جایز الخطا. در کل قضاوت کاریست الهی و ب خدا باید واگذار کرد. ما انسانها چه راحت ب یکدیگر میتازیم و تمامی حقوق رو پایمال میکنیم. وای بر مامن کار خوانین رو ب هیچ وجه نمی پسندم و خوش بحال مدیرانی ک شرمنده شهدا نیستن! 

عبدالله نامداری چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

مرحوم منصورخان بزرگمردی بود که فقط و فقط دغدغه پیشرفت و توسعه و عمران و آبادانی دیارش را داشت. جناب فدایی بترسید از روز حساب و موقعی که کارنامه اعمال هرکسی به رویش گشوده میشود. کسانی که الان دستشان از دنیا کوتاهه شایسته نیست مثل شما پشت سرشون با تهمت و افترا حرف زد.اما هرچه باشه اون مرحوم بیشتر از شما به مردمش خدمت کرد. دوم اینکه شمارا به تقوای الهی و پرهیز از دورویی و نفاق برای کسب منافع دنیوی دعوت میکنم.شمایی که روزی پشت سر تاجگردون بدترین حرفا را میزدی و از قضا وقتی همون روز تاج را در اون منطقه دیدین، چنان با آب و تاب و از روی ریا و ریاکاری باایشون گرم گرفته بودی که آدم شاخ درمیاورد. به این نشون که حتا اصرار داشتی تفنگت را پیشکش و هدیه بدی به تاجگردون!!! معلوم هست که امثال شماها تنها چیزی که براتون مهمه منفعت طلبی و کسب منافع مادی و قدرت طلبی به هرقیمتی است!!!! دم از اخلاق و شهادت و انقلاب و اسلام زدن امثال شماها فقط برای کاسبی و سکه ای خلعت و پست و مقام و دنیاست.نه بیشتر

سید محمد فاطمی نیا چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

همه ما مدیون شهداء و رزمندگان هستیم،راستش را بخواهید فقط این عزیزان بدون توقع و با نثار جان وهستی خود انقلاب را پیروز و از ان حراست مینمایند، و  از مسئولین جز غارت ملت ، فساد مالی،  ریا و تزویر برای سرکیسه کردن ملت چیزی ندیدیم.بدون استثنا چه چپ چه راست؛همین مقدار سازندگی تا حالا هم به همت نیروهای فداکار جهادی صورت  گرفته است.از خدا میخواهم مسئولین ستمکار ودروغگو را به سرنوشت قوم عاد وثمود مبتلا کند.اگر غیر از این است لعنت برمن. 

سام چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

افتضاح از نظر ادب

بهادر چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

انسان های بزرگ بزرگ میمانند یه شیر همیشه شیر میمونه 

بهادر چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

این استان باوجود همان بزرگان استان شد باملاقات سال ۴۲ 

لر اصیل چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

جناب فدایی
سلام
عرایض جنابعالی رو مطالعه نمودم
بنده خان نیستم
ولی چند نکته رو متذکر می شوم ؛
شکل گیری استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سیاست و کیاست خوانین و کدخدایان استان بوده و در واقع خون بهای ابا، اجداد و پدارانشان می باشد
حمبدخان طاهری شاید با دفاع از تاجگردون می خواست به دفاع از خوانین بپردازه…
بنده هم طرفدار تاجگردون نیستم، ولی منظور ایشان از مباشر بودن پدرش این بود که مثل برخی نوکیسه نیست…
نمی توان کتمان نمود که خوانین و کدخدایان برجسته ترین افراد این استان هستند و هم اکنون نیز دارای اعتبار اجتماعی فراوان
نوکیسگی در دهه های اخیر هویداست، برخی به تناسب رشد اقتصادی سالم یا ناسالم خود، رشد فرهنگی و اجتماعی نداشتند
رشد سیاسی برخی افراد نیز به دلیل رانت های موجود محفلی و باندی بوده و نه شایستگی ایشان!؟ البته این دسته فقط در زمانی که پشت میز هستند، صاحب شخصیت میز هستند و لاغیر …
بدون شک تاجگردون یکی از چهره های برتر مجلس هست و نمی توان کتمان نمود ضمن اینکه کسانی که در گفتن کلمه نانوا ( نونبا ) تبحر دارند نمی توانند از منظر شایسته، ایشان را نقد نمایند!؟
پدر حمیدخان طاهری جز وقف کنندگان برتر استان هست و نیازی به توضیح بیشتر نیست و البته در جبهه مقابل برخی منابع طبیعی استان را به ترفندهای گوناگون تصاحب و چپاول نمودند، خود جناب متوجه منظورم هستی !؟؟
در پایان باید گفت ما باید در روز معاد شرمنده و سر به زیر در محضر پروردگار متعال نباشیم، نه الان و با پوشش های کذایی….!؟

جواب مهدی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

آقا مهدیاین طرز تفکر و القا بدترین نوع استفاده از اعتقادات مردم مظلوم و طبقات پایین است خداوند تبارک هم قضاوت میکند و هم در جهان آخرت هر کس را به دلیل میزان کار مثبت و منفی به بهشت یا جهنم میفرستد ولی مردم حق دارند اولا طبق اصول اصلی دین مبین اسلام حکام را نقد و ارزیابی و بهترین را انتخاب کنند و پس اگر قضاوت و ارزیابی نکنند چطور خاین را از خادم و خوب را از بد و خیر را از شر و حق را از ناحق و خبره را از متقلب جدا کنند همه مکاتب هم این اصل را قبول دارند رای دادن یعنی قضاوت و  طبق اصول دین ،،هر چه عقل بپسندد دین هم میپسندد،،،، اگر قبول ندارید پس چطور کم کاری و سیاسی کاری و دغل بازی و …. مسول کل بودجه کشور را که منجر به فقر و گرانی و هزاران بلکه صد ها هزار مشکل برای مردم شده را شما چطور حل میکنید و درد و رنج مردم را به عهده بگیرید همین الان خوب دقت کنید بدلیل باران های زیاد در سراسر کشور و استان ما  سیب و گردو و انار و برنج و گندم و… بیش از حد مورد انتظار موجود است ولی و از باغداران به کمترین مقدار ممکن میخرند حتی روی دستشان مانده ولی مردم فقیر و طبقات و دهک های پایین بدلیل گرانی آرزوی آن را دارند معلوم است که مسولین اقتصادی و دلالان که حاصل نوع برنامه آنها هستند مقصرند پس چطور مردم گرسنه قضاوت نکنن اگر خودت دو روز غذا نخوردی همه دنیا را قضاوت میکنی آیا آن عارف و درویش پاک باخته با آن میلیاردر ثروت اندوز بی رحم تفاوتی ندارند

ناشناس چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

جناب فدایی لطفا بگید درکجای انقلاب جاداشتید بجز سرسفره رنگینش جاخوش کرده اید وبگید پ… بزرگوار خودت چه افتخاری رایدک میکشد دهن لقی وازموضع قدرت صحبت کردن ازصفات بارز شماهاست که مطمئنا ….بزرگوارتان نیز به آن افتخار نمی کند ونو کیسه خودتی یکم به عقب برگرد متوجه میشی 

شاپور باشتی جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

برادر یزرگوار جناب فدایی سن و سال شما به هیچ وجه اجازه قضاوت به شما را نمیدهد ، که چنین توهین های بی اساس و مضحکی را میکنید ، هر انسانی خطا دارد و خان هم از این مبرا نبود ، ولی مومن بزرگوار که ادعای مسلمانی داری ، اگر اعتقادی به مهدی عج االله داشتید قطعا کمی متفکرانه تر صحبت میکردید ، 

بطرف جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

طبیعت برای زنبور شاه انتخاب کرد.بویراحمد هم درزمان خودش خان داشت تصورکنید اگریه مشت بی سروپاه آن موقه امور رابدست می گرفتندچه میشد.زنده بادتاجگردون

شاپور شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲:۵۴

جناب فدایی شما چند سال دارید ، ؟ در کدامین جبهه حضور داشتین ؟، چه خدمتی به جامعه خود کردید ، ؟ ریس دادگاه که حکم اعدام ملک منصورخان راصادر کرده بود در اظهارات خود به اینکه عدله کافی برای محکوم کردن ایشان نداشته و فقط به زور عده ای خاین حکم داده شده ، اعتراف کرد ، و این نامه موجود می باشد ، مرحوم ملک حسینی در مورد بی گناهی ملک منصورخان نظر خودشان را صراحتا اعلام کرده بودند ، آن وقت شاهد دادگاه نمایشی آن زمان روحانی بود که قسم خورده بود من خودم حاضر و شاهد بودم که ۷ نفر را ملک منصورخان تیرباران کرد ، در صورتی که در جواب آن روحانی ملک منصور خان از قاضی تقاضا کرد که به ایشان بگوید شناسنامه خود رو نشان دهد ، ایشان بیست سال بعد از آن واقعه بدنیا آمده بودند ، ، اگر با اس آی اس ارتباط داشت و شما اینگونه محکم اعلام میکنید آیا توان ثابت کردن رو هم دارید ، هم مثل بقیه حرفهایت این هم نرف پوچی بیش نیست ،؟ فدایی اگر این حرفهای تو واقعیت داشت ، حکومت اجازه زندگی راحت و با آرامش به خانواده ملک منصور خان را نمیداد ، ناراحتم برایت که اینچنین درمانده شده ای که با توهین کردن نان و جیره ات را تعمین میکنی ، 😔

تعجب شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

ملا شاپور پس چرا تاجگردون  ها که اول انقلاب همه چیز دستشون بود جلو طرفدارای افراطیش را نگرفت تا خانه منصور خان را غارت نکنن و مادرش را نکشند و زمین هاشون را بین طرفداراش تقسیم و مصادره نکنه پس یک ذره جوانمردی  داشته باش و دو رنگی تاجگردون را بگو ما که خودمون  همه چیز را میدونیم  یادت رفته بهرام تاجگردون و بقیه تاجگردون ها چه کلماتی را در مورد منصور خان و خان ها اول انقلاب بکار میبرد و بقیه خان و کد خدا های منطقه را هم براشون پرونده سازی کردند مثل همین الان که برای بقیه نامزد ها دارد پرونده سازی میکند 

شاپور پنج شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۳۵

دوست عزیز ، با نام تعجب در مورد یک طوفان ، در مورد یک سیل که همه چیز رو با هم میبره نباید صحبتی کرد، آیا انقلابی را میتوانید نام ببرید که در ابتدای آن بدون اشتباه و یا بدون افراتیگری بوده باشه ، ، اشتباه یکی از اعضای این خانواده و یا هر خانواده ای را نباید به پای بقیه اعضای خانواده زد ، صحبت من بر اینه که چرا نیمه پر لیوان رو نگاه نمیکنید ، این دکتر در حال حاضر بهترین و مفید ترین گزینه برای مردم و شهر و دیار خودش میباشد ،

شاپور پنج شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۴۴

در تاجگردون که صحبت میفرمایید ، منطور بهرام تاجگردون بودند ایشان که تحت تاثیر جریان سیاسی آن زمان و برای پیدا کردن  جایگاهی در انقلاب دست به حرکتهای انقلابی نا صحیحی زدند که بنده و امثال بنده گله ای از ایشان نداریم ، ، دوست عزیز این سیلابی که اول انقلاب وجود داشت همه چیز رو با خود برد ، خوب و بد همه با هم رفتند ، قضاوت کردن در مورد اعمال گذشتگانمان چیزی جز کینه و نفرت به همراه نداشته و ندارد و تنها این وسط عده ای سود جو برای تتریب دیگری رجوع کرده اند به تاریخ و این دقیقا کار انسانهای ضعیف میباشد ، انسانهای ناکارآمد که توان مقابله ندارند و ب ای مبارزه از زبان فحاشی و تهمت و دروغ استفاده میکنند ، 

شاپور پنج شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۴۶

درمورد تاجگردون که صحبت میفرمایید ، منظور بهرام تاجگردون می باشد نه غلام ایشان که تحت تاثیر جریان سیاسی آن زمان و برای پیدا کردن جایگاهی در انقلاب دست به حرکتهای انقلابی نا صحیحی زدند که بنده و امثال بنده گله ای از ایشان نداریم ، ، دوست عزیز این سیلابی که اول انقلاب وجود داشت همه چیز رو با خود برد ، خوب و بد همه با هم رفتند ، قضاوت کردن در مورد اعمال گذشتگانمان چیزی جز کینه و نفرت به همراه نداشته و ندارد و تنها این وسط عده ای سود جو برای تخریب دیگری رجوع کرده اند به تاریخ و این دقیقا کار انسانهای ضعیف میباشد ، انسانهای ناکارآمد که توان مقابله ندارند و ب ای مبارزه از زبان فحاشی و تهمت و دروغ استفاده میکنند ،