در جلسه شورای شهر یاسوج مطرح شدٰ:

دهراب پور :من این شورا را استیضاح می کنم /۴ تا آدم معامله گر شورا و مردم را به سخره گرفتند

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: باید نمایندگانی از این خیابان به شورای شهر دعوت کنیم صحبت کنیم سرهنگ خوشوقت با صراحت گفت با این طرح مخالف هستم خیابانی که در گوشه ای شهر است و مستعد هست انجا باید کار شود .

کد خبر : 74365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
دهراب پور :من این شورا را استیضاح می کنم /۴ تا آدم معامله گر شورا و مردم را به سخره گرفتند

فصلی نو ُ جلسه این هفته شورای شهر یاسوج در ارتباط با بحث مکان بازآفرینی شهری که بنا به گفته اعضای شورای شهر قرار بود فعالیت خود را آغاز کند اختصاص داشت .

به گزارش فصلی نو ُ سید هدایت اکبری در ابتدای این جلسه عنوان کرد : متاسفانه شهرداری یاسوج قبل از اینکه از شورا نظر خواهی کند همه سیکل بازآفرینی شهری را تمام کرده است .

اکبری ادامه داد: باید شهرداری اول طرح را به شورا اراپه دهد بعد شورا تصمیم گیری کند در صورتیکه ما از تجمع اعتراض آمیز بازاریان خیابان طالقانی متوجه این طرح شدیم .

وی عنوان کرد : خیابان شهید بلادیان که چند روز پیش به بهره برداری رسید تقریبا انتهای سینه گچساران است و شرایط خاصی در ترافیک گچساران نداشت ُ.

اکبری که علیرغم سرماخوردگی خود را به جلسه شورا رسانده بود ادامه داد : ۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح بازآفرینی شهری یاسوج گذاشتند  با این مبلغ چه بخشی ساخته می شود بازآفرینی معلوم نیست در سالهای آینده تامین اعتبار شود .

وی ادامه گفت : خیابان طالقانی یکی از شریان های اصلی شهر یاسوج است خیابانهای دیگری هم داریم باید طرح به شورا می امد و پس از بررسی خیابانی که مستعدتر بود را  بعنوان بازار شهر در نظر می گرفتیم ما می خواهیم مبلمان شهری ایجاد کنیم و هدفمان رضایت بازاریان ان منطقه هستند وقتی نود و پنج درصد از بازاریان ناراضی هستند ما جگونه  اجرا کنیم .

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: باید نمایندگانی از این خیابان به شورای شهر دعوت کنیم صحبت کنیم سرهنگ خوشوقت با صراحت گفت با این طرح مخالف هستم خیابانی که در گوشه ای شهر است و مستعد هست انجا باید کار شود .

سید هدایت اکبری اضافه کرد: نفس کار خوب است شهر یاسوج اگر بازار سرپوشیده داشته باشد ما حمایت می کنیم اما باید در مکان طرح بیشتر دقت شود .

وی گفت : نباید صرفا بخاطر یک آیتم حتما بگوییم بازآفرینی اینجا انجام شود با توجه به نارضایتی مردم خیابان طالقانی  عریض هم هست من با این طرح مخالف هستم .

کیوان آشنا : اقای اکبری به نکته مهمی اشاره کرد واقعیت اینست که یکطرفه بودن خیابان نشان می دهد که قدرت توزیع ترافیک خیابان های اطراف را نداشته به همین خاطر در دو طرف یک طرفه شده است .

فرشاد نگین تاجی دیگر عضو شورای شهر یاسوج در خصوص طرح بازآفرینی شهری بیان کرد : این طرح یک فرصتی است که تمامی شهرهای کشور مانند یاسوج باید از ان بهره ببرند و ما باید نهایت  استفاده  را کنیم در هر دولت یک اتفاقی می افتد ُدر دولت آقای احمدی نژاد بحث مسکن مهر مطرح شد در زمان دولت کنونی بحث بازافرینی وتوسعه شهری مطرح است که بودجه های فروانی لحاظ شده است ،بودجه استان را با دیگر استان ها مقایسه کنیم متوجه کمی بودجه می شویم .

نگین تاجی به مبلغ اعتبار این طرح در استان اشاره کرد و افزود: برای این طرح ۳۷ میلیارد جهت استان اعتبار در نظر گرفته شده است ، از این مبلغ ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به شهر یاسوج اختصاص پیدا کرده است که در بخش های بازافرینی شهری میبایست هزینه شود .

وی گفت: من نماینده شورا در کارگروه بازآفرینی هستم و آمار به دقت لحاظ شده است از قبل پروزه های شهر یاسوج خیابان طالقانی -چشمه نباتی مرکز محله دولت اباد حوزه شرف اباد نجف اباد و اکبر اباد و همچنین ساخت مراکز محله در بافت های ناکارامد بودجه در نظر گرفته شده است .

فرشاد نگین تاجی در ادامه افزود: اگر این بودجه جذب نشود از بین می رود و در بخش دیگری هزینه می شود.

نگین تاجی ادامه داد : در بحث خیابان طالقانی در یاسوج آن چیزی که دیده نمی شود بحث معماری و فضاههای شهرسازی است متاسفانه فضاها سر زنده نیستند یکی از دستاوردهای بازافرینی این است که به سمت سرزندگی فضاههای معماری برویم .

تا کنون در هیچ طرحی بحث پیاده محوری دیده نشده است زمانی که بازافرینی شهری مجوز گرفت کارگروه تشگیل شد و قرار است تمامی دستگاهها به کمک شهرداری بشتابند .

در بحث خیابان طالقانی بازدید های مختلفی از سوی اعضای محترم شورا ُ نماینده مسکن و دیگر دستگاهها صورت گرفت .

بحث خیابان طالقانی و بازافرینی شهری ویژه در شورای ترافیک مطرح شد وقتی می گویند سرهنگ خشوقت مخالف بوده سرهنگ اقبالی نماینده شهرستان حضور داشتند .

اکبری  : شورای ترافیک شهرستان را من باید حضور داشته باشم

نگین تاجی  : خیر شما نباید تشخیص دهید  رپیس شورا باید تشخیص دهد .

اکبری  : شورای شهرستان با من است استان با رپیس شورا است .

نگیتن تاجی  : شما نرفتید کما اینکه در شورای ترافیک دعوت نکردند اقای اکبری یک تنه تشریف بردند گفتند من نماینده  شورا هستم .

اکبری  : وقتی رپیس نیست معاون تصمیم می گیرد .

نگین تاجی : شورای ترافیک تایید کردند  از اول تا اخر خیابان بازدید شد و تمام موارد بررسی شد .

در ستاد بازافرینی با دبیری شهرداری تشکیل شد کمیته های مختلف شکل گرفت و قرار  است در روزهای آتی تمامی مالکان دعوت و توجیه شوند و ما بی تفاوت به مالکین نیستیم .

اکبری  : یعنی اول تصویب کنیم بعد دعوت کنیم .

نگین تاجی : نظر کارشناسی ما ارجحیت دارد تغییر در هر حوزه ای هزینه دارد و ما نیاید از احتمالات بترسیم زیرا در یاسوج هیچگونه تغییری در حوزه معماری تاکنون صورت نگرفته است .

دهراب پور:  مقدمه خوبی همکاران من فراهم کردند اما باید بیشتر جدیت شود هر شهری یک الگو دارد ما مرکز استان هستیم یک بازارچه سنتی نداریم و ابن باید در اولویت قرار گیرد این طرح باعث می شود تمرکز زدایی شکل گیرد و ترافیک از این منطقه بیرون می رود اعتقاد داریم .

ما باید کاری کنیم که شروع کردیم تمام شود اعتبارات باید با خاطر جمعی صورت گیرد هر چند که هزینه ها نباید باعث شود که خودمان را درگیر نکنیم هیج جای دیگری برای این طرح بهتر از خیایان طالقاتی نیست .

آشنا : اعتراض اقای اکبری وارد است شهردار موظف است که هر نوع معامله تغییر و تحول را  به اطلاع شورا برساند در این مورد کوتاهی کرده است این که اول انجام دادند بعد به شورا ارجاع دادند یک نوع دهن کجی به شورا است اما در هر  هر جا بحث پیشرفت یاشد بحث شورا مهم نیست و ما استقبال می کنیم ولی  اقای خوشوقت جز منتقدین طرح بود

دهراب پور – نظر اقای خوشوقت محترم است اما ایشان دغدغه ما نسبت به شهر را ندارند و کاری به اینده شهر ندارد .

اشنا گفت : نمی خواستنم عنوان کنم اما شهردار به خود من گفت معاون جدید وزیر با بازافرینی در کشور مخالفت کرده است

دهراب پور: ما نباید منتاظر بمانیم که دولت چه بگوید ما بایذ خوذمان زیر ساخت ها را اماده کنیم اقای معاون وزیر چه گفته است  به ما ربطی ندارد استاندار و معاونان ایشان چکاره هستند این ها باید پا پیش بگذراند .

الان که هم و غم شان را گذاشتند برای  یک نقطه خاص و کاری به یاسوج ندارند

نگین تاجی : اقای حاجی از این ۳۷ میلیارد کل استان نزدیک ۲۰ میلیارد در یاسوج هزینه می شود

دهراب پور : اصلا کل این ۲۰ میلیارد را به این پروزه اختصاص دهید .

مسعود خوبانی: بازافرینی یعنی دمیدن روح تارزه در کالبد – به همین خاطر می خواهیم یک روحی در بافت های قدیمی صورت گیرد این فضا باید در جاههای باشد که تجمع انسانی خوب باشد .

از باز افرینی باید استفاده مطلبوب برد تا کاربردهای اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ان را مشاهده کنیم  اگر در خیابان طالقانی مطرح می شود به این دلیل است که دذرمرکز شهر واقع شده است .مکان مطرح شده باید عریض باشد در دیگر خیابان ها جای مانور نداریم.

این خیابان اگر احیا شود تازه می شود و مشتری مالکان اتفاقا بهتر خواهد شد شاید مالکان از نفس قضیه اطلاع نداشته باشند در بحث اعتبارات کسی می تواند کاری را انجام دهد که از احتمالات نترسد و از کم شروع شود تا نتیجه برسد و اینکه آیه یاس بخوانیم صبحیح نیست اول باید تقاطع غیر همسطح تعریف شود در گچساران هم اول ۸۰ درصد مخالف بودند اما الان همه اهالی آن منطقه بسیار راضی هستند بازآفرینی بایست حمایت شود .

هدایت اکبری : همه چیز بازآفرینی خوب است اما اول باید زیر ساخت ها آماده باشد شورا حداقل میبایست با بازاریان چند جلسه برگزار می کردند و موارد را حلاجی می کردند تا نقطه بهتری پیدا شود .

احمدی کیش : بنده هم همانند دوستان از طرح بازآفرینی استقبال می کنم اما همانطور که اطلاع دارید توسعه می بایست مردم محور باشدو من ضمن اینکه با طرح بازافرینی موافق هستم اما تاکید دارم مردم را  لحاظ کنپد .

در کمیسیون عمران  شورای شهر بررسی شودُمنتخبین آن خیابان معرفی شوند و از بین آنها به شورا دعوت شوند و طرح را برای آنها توحیه کنند گام اول ما مردم است باید شورایی تشکل شود و با آن شورا هم اندیشی شود .

مسعود خوبانی : مردم جای خود دارد هر مسله ای ما می خواهیم عنوان کنیم شما می گویید مردم ُ انها ولی نعمت ما هستند اما همه آنها کارشناس نیستند.

احمدی کیش : من هر روز می گویم مردم و تفکرم مردمی است من می گویم از مردم نظر خواهی شود و یک تیم کارشناسی در حوزه اقتصادی از اقثتصاد دانان شهر روی این قضیه کار کند باز هم می گویم با نفس کار موافق شوم  و از شورای ترافیک نظر خواهی شود .

اکبری تبار : برای اولین بار بعد از عمر شورا کمیته تخصصی معماری شهری طرح خوبی را مطرح کردند   از اقای نگین تاجی تشکر می کنم دغدغه دوستان برای شهر زیباست اما باید کارشناسانه صحبت کنند اولا نقدی بر اعضای شورا وارد هست اگر ما اعضای شورای شهر مردم را نحریک نکنیم خود مردم پای کار هستند ، خودشان همه موارد را تشخیص می دهند در برخی مواقع از ما هم کارشناس تر هستند .

با برخی از آنها در مسجد صحبت کردیم اول نگرانی داشتند و پس از صحبت ها  تقریبا دارند قانع می شوند در بحث مسایل فرهنگی رونق اقتصادی ارزش افزوده تاثیر گذار است و بهتر است ما بازاری در خور شهر یاسوج داشته باشیم .

با قوت قلب برای اینکار تلاش کنیم و به یقین اگر بخواهیم در قبرستان شرف اباد هم طرح اجرا کنیم ضمن احترام به همه مردگان و بستگان انها مرده ها هم اعتراض می کنند اگر بخواهیم بگوییم فلانی اعتراض دارد باید قانع کنیم .

دوستان شهرداری با صنوف هماهنگی شود توقع داریم تا قبل از شروع طرح کلی موضوع را ببینیم مدت زمان باید دقیق باشد اینکه زمینی را زخم کنیم اصلا  شایسته نیست ، این طرح می تواند برگ برنده و بازنده شهر باشد .

اعتبارات  دقیق پیش بینی شود ،از بخش خصوصی ذر در جهت اجرای طرح استفاده کنیم .

 

اشنا گفت : این خیابان از اصلی ترین خیابان های شهر است این بحث دارد طولانی می شود بهتر است به جلسه بعدی موکول شود ، همان کوپنی که در زمان جنگ رخ داد و الان دارند مطرح می کنند بخاطر ندانم کاری ها در برجام بود و الان ما هم نباید تصمیم گیری احساساتی کنیم .

فرشاد نگین تاجی گفت : در بحث بازافرینی شورا یک نماینده دارد

هدایت اکبری  : این طرح شورا را زمین گیر کرده است اصلا شورا در این طرح دیده نشده است شورا باید مصوب کند شورا باید پاسخگوی مردم باشد ما یک جلسه تشکیل  دهیم  بازاریان هم باشند صحبت می کنیم یکی از معضلات  اجتماعی  این طرح را مطرح می کنیم تا حل شود .

چه اشکال دارد ما با بازاریان تشکیل جلسه بدهیم ما نماینده مردم هستیم

دهراب پور : اگر تضمین می کنید ما نباید  به  الان فکر کنیم مردم کنونی چه نیازی دارند ما برای اینده هم باید تصمیم گیری کنیم الان نیز مثل  این می ماند که به مریض بگویند دارو مصرف کند اما مصرف نمی کند ما باید مردم را توجیح کنیم .

الان ما با کلیت قضبه موافق هستیم بابد در اجرا دیده شود

فرشاد نگین تاجی : آقای آشنا شما به رای بگذارید که رای اوری در شورا دارد یا ندارد .

الان اقایان اشنا احمدی کیش و اکبری مخالف طرح هستند .

دهراب پور : نه اقای احمدی کیش موافق طرح هستند و پیشنهاد خوبی هم دادند اصلا متاسفانه این شورا برخی اوقات تصمیم تکی گرفته می شود مشکل باید حل  شود نظرات دوستان همه سازنده و مثبت بود و ما می خواهیم این پول برگشت نخورد .

اکبری تبار : کلیات را مصوب کنید زمان طرح و چگونگی طرح و مبلغ اعتبار و رضایت مندی مردم به شورا ارجاع داده شود .

آشنا : فردا روی این بحث می کنیم نمی شود یک عضو پا در کفش کند بگو یا الان یا اصلا – اینکار درست نیست ،

دهراب پور : البته اثقای اشنا من عذر می خواهم در ان قضیه رئیس شورا و شهرذار باید جلودار باشند نه اینکه موضع بگیرند الان همه اعضا با نفس قضیه موافقت شوند .

آقای آشنا من اعلام می کنم در آینده نردیک من این شورا را استیضاح می کنم چون راهی نیست یا باید سکوت کنیم تا این روند نامطلوب به جلو برود یا درگیر شویم یا  راه دیگری پیدا کنیم هر چه به نفع شهر است خودمان سنگ اندازی می کنیم .

اکبری تبار : بهترین تصمیم ۵ دوره شورا همین تصمیم بوده است

آشنا : همین خیابان طالقانی تنها معبر اصلی شهر است باید بدرستی تصمیم گیری شود معبری که خیابان های سیتنمای قدیم شریعتی جاده ابشار را توزیع می کند .

آشنا : من فنی صحبت می کنم اگر بخواهم مخالفت کنم همه روی هم بگذارند رد می شود .

اکبری تبار : من از شما و اکبری به لحاظ فنی بهترم شما رای مخالف بدهید بهتر از این است که نامه  را مطرح نکنید

نگین تاجی  :هر هر کس به لحاظ فنی بحث دارد با من مناظره کند .

احمدی کیش : ما خودمان استیضاح شده ایم آقای حاجی در بحث مردم آنها محترم هستند اما ما باید انها را راضی کنیم

آشنا من دو ماه پیش در سازمان مدیریت اعلام کردم من روی این طرح بازلفرینی بحث دارم

دهراب پور : این معنای اقلیت و اکثریت در باند بازی های شما ها دو گروه در این تصمیات نیست الان به نظر ما با توجه به رای اکثریت مصوب شده است

نگین تاجی : نامه رای آورد ۵ نفر رای مثبت دادند اما رئیس شورا چرا از دستور کار خارج می کند .

آشنا : رسانه ها بنویسند اقلیت و اکثریت شورا شکست

دهراب پور : شورا یعنی جدل و بحث اکثریت و اقلیت اینجا معنا دارد نه آنجایی که می نشینیم به قران قسم یاد می کنیم که شهرداری کی باشد کی نباشد این خیانت است این معامله گری ها را جمع کنید چهار تا معامله گر آمده اند مردم را به سخره گرفتند

آشنا : بگذارید برای جلسه فردا مطرح شود .

دهراب پور : بنده با این وضعیت فردا نیستم یکی از خصوصیات  رئیس شورا این است که اعضا کجا می روند وی  هدایت کند حتی اعمال نظر نکند و نظر خودش را روشن نکند بعد در تصمیم گیری نهایی بعنوان مخالف و موافق نه بعنوان اقلیت و اکثریتی که شما داشتید و دارید تصمیم گیری کند .

دهراب پور عنوان کرد: اصلا این تیم و آن تیم معامله است هر دو خیانت است به  شورا باید بکشند دیگر بس است .

اکبری تبار : این معامله گری ها  ۵  دوره ادامه دشت الان هم ادامه دارد .

در پایان جلسه رای گیری در خصوص طرح باز آفرینی خیابان طالقانی انجام شد که با ۵ رای موافق به تصویب رسید .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 46 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بازار پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۰۷

درود بر احمدی کیش مردام مدر خداوند یارو یاور شما باشه

بازار پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۱۲

نگین تاجی میگه هرکس بحث فنی داره با من بحث اخه بنده خدا یاسوج یک خیابان بیشتر ندارد ک شهرو از ترافیک نجات میده اونم خیابان طالقانی هست ک ی ادم کور هم اینو متوجه میشه شما بخواین اینو از بازار کنید میدونی چ ترافیکی ب وجود میاد. بازافرینی باید در جای صورت بگیره ک شریان اصلی شهر نباشه چهار کلام درس خونده فک میکنه دیگ همه چی تو همون درس خوندنه

كريم زارع پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۴۲

عذر مي خوام حرف شما چرته
اتفاقا از خيابان هاي منتهي به فلكه ساعت تا خيابان سينما همگي نقش الترناتيو خيابان طالقاني رو بازي كنه اتفاقا باز افريني شهر به معني انچه كه موافقان به دنبال اون هستن ماندگار ترين دستاورد پديده منحوسب بنام شوراي شهر در ياسوج در تمام ادوار ان مي باشد

شهری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۳۸

الترناتیو یاد گرفتی دوست عزیز شما چرت حرف می زنی همش دوتا خیابان هست با عرض کم ک همین الان هم ترافیک سرسام اور دارند مراجعه کن تا متوجه بشی تازه این دو خیابان میخوان ترافیک ب کجا هدایت کنند ب خیابان دادگستری که ظرفیت هیچ نداره با تفکر حرف بزن

کریمی. ح پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۵۷

با نظر شما کاملا موافقم. نمیدونم چرا جناب اکبری تبار یه بار برا منفعت مردم حرف نمیزنه فقط به فکر منافع خودشون هستن. چرا استان ما نباید فضاهای زنده ای داشته باشن تا کی باید همون بافت های قدیم رو داشته باشن و هیچ تغیری توی اون فضاها و بافتا بوجود نیاد.

عزیزی پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۵۱

موافق باز افرینی
استان ما به چنین حرکتی نیاز دارد و باپیاده کردن طرح و ایدهای متخصصی همچون د کتر نگین تاجی میتونه به فضاهای زیبایی برسه.
شما اگه دو کلام از اون درس رو میخوندین اول فکر میکردی بعد صحبت

شهری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۳

شما ک دوکلام خوندی چرا میخواین شهرو به قهقرا ببرین این همه تخصص تخصص می کنید برو ببین یکی ک معماری میخونه چ یاد می گیره و معماری راجع به چی هست برادر عزیز معماری یعنی طراحی ظاهر بیا ی روز خیابان طالقانی ببند ببین چ مشکلی برا شهر پیش میاد متعصبانه و کورکورانه حرف نزن این شهرو همین تعصبات کورکورانه ب اینجا کشونده

بویراحمدی پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۳۶

خدا میدونه پس از مطالعه
فرمایشات تمامی اعضاء شورای
شهر یاسوج جز ناامیدی چیزی
دستگیرم نشد آنچه آشکار است عقده گشایی های تکراری است و دیگر هیچ ، نمودی از آگاهی و برنامه ریزی را استنباط نکردم ، دسته بندی اکثریت و اقلیت همچنان خودنمایی می کند.

عدالت پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰:۴۹

مخالف اصلی بازافرینی …. ا…. است چون نمی تواند معامله ای انجام دهد اگر جایی بود که میتوانست معامله ای کند مخالفت نمی کرد وعامل اصلی تحریک مردم ه…….. است

دنیا پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۴۰

دهراپور عزیز استیضاحشون کن

همکار پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۲۹

اولا که تیم بندی و این حرفا باید کنار گذاشته بشه وقتی هدف پیشرفت و آبادسازی و نوسازی شهر هست.
دوما باید اینجا نظرات دکتر نگین تاجی رو نسبت به بقیه در ارجحیت قرار داد چون بجز رشته و تخصص، ایشون سوابق اجرایی هم توی شهر دهدشت و گچساران و یاسوج داشتن.
سوما باید از تخصصی که هر کدوم از اعضای شورا توی هر زمینه ای که دارن استفاده کرد و بقیه اعضا هم به نظرات تخصصیشون احترام بزارن.
با این مخالفت های نابجا با همدیگه هیچ پیشرفتی صورت نمیگیره و بودجه ها در جاهای لازم هزینه نمیشه.
اعضای محترم شورا بهتره توی این مورد میدون رو به دست دکتر نگین تاجی بدید و اینجا میتونید نتیجه ی اعتماد شما و عملکرد ایشون رو محک بزنید برای طرح های آتی.

پناه پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۴۱

درود بر جناب آقای دکتر نگین تاجی
واقعاً ما تا کی باید چوب ندانم کاری های تیم اکبری رو بخوریم
افرادی که مغرضانه دارن به طرح ها نظر میدن.
به قرآن آدم هست توی همین شورا اگر ببریش شیرازنمیتونه برگرده اونوقت کارشناس شده و نظریه کارشناسی میده. نگذارید به نا کجا آباد بریم نگذارید این شهر به دستنا اهلان بیفت

بی کله پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۴

اخ تا قیومت

ناشناس پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۸

برادر عزیز الان که دیگه شورا در اختیار آقای نگین تاجیست .الان که با آقای آشنا ، اکبری تبار و خوبانی دست به یکی شدند و دیگه اکبری کاره ای نیست
جناب دهراب پور بنده خدا که مات و مبهوت نظاره گر خیانت‌هاست و چیزی هم تو دستش نیست
الکی مردم رو بدنام نکنین

رضا پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۴۳

شریان ها رو بررسي کنید جناب. ترافیک توی چهار راه ها تقسیم میشه

دانشجوی دکتری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۵۶

درود بر دکتر نگین تاجی، طلیعه دار معماری وشهرسازی ?

دانشجوی دکتری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۵۷

درود بر دکترنگین تاجی طلیعه دار معماری و شهرسازی

دایی پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۵۹

کار را به کاردان بسپارید تنها کسی که تخصص این موضوع رو داره جناب دکتر نگین تاجی هست چون در فن و رشته خودشه
نمیدونم چرا بعضی وقتی اگاهی در خصوص ی چیزی ندارن الکی فقط میخوان ی چیزی بگن
درود بر فرد متخصص و کاردان جناب دکتر نگین تاجی

زمان پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۴:۳۶

بایدموضوع مسدودکردن خیابان طالقانی اول به مشاورترافیکی واگذارشودتا موضوع بدقت موردبررسی واقع شودنه اینکه ازروی ندانم کاری مسکن مهردیگری تکرارشود

هه بجک پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۳۱

تجربه و تدبیر حرف اول رو میزنه. نگین تاجی بیشتر احساساتی و خودخواهانه تصمیم میگیره ، هیچی هم تو بساط نداره

دانشجوی دکتری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

اتفاقا تنهاکسی ک ازروی تجربه و سواد حرف اول رو دراون جمع میزنه، دکتر نگین تاجی هستن

یاسوج جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۲۱

اتفاقآ نگین تاجی ، آشنا و اکبری تبار مخلان این شورا هستند

همشهری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۴۳

همین را میدانم حاج دهراب پور از همه شون دلسوزتر هست

یاسمن پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۴۴

خدایی دهراب پور درست گفته

یا حق پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۴۹

شورا بجای این دعواها ی فکری ب هال معاون بسیار ضعیف و بدون مدرک حوزه فنی کنه.چرا بازرسی و امور شهری بازرسی نمیکنه وقتی شهردار چنین معاونی انتخاب میکنه ک مدرک نداه.بابا دلتون ب حال این مردم بیچاره بسوزه…این همه دکترای عمران و باسواد در شهرداری هست چرا این.

شهروند پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۳۳

بخدا دهراب پور از همه اونا صادقانه تر و فنی تر صحبت کردند
این که دلیل نمیشه یه نفر رفته پول داده و مدرک گرفته و از کم کیف مسئله فقط بحث فنی ان را ببینه و بگه چون من فنی هستم ، هر چه من گفتم
اون دو تای دیگه هم که دنبال معامله گری خودشون هستند
بنظرم تجربه و تدبیر هزاران شرف دارد بر مدارک فنی دانشگاه آزاد و احساسات .

امید احمدی پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۴

شوراهای ما یه مشت آدم معامله گر و ترسو هستن اولین نفر آقای آشنا از همه معامله گر تر هست ایشون کجا قیافش به شورا میخوره فقط تنها فرد دلسوز حاج دهرابپور

احمدی جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

اون قیافش رو خوب اومدی

معصوم آباد پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۳

هیچ کدومشون نتونستن جواب حاج دهراب پور را بدن
حتی نتونستن بعد از کلمه استیضاح از خودشون دفاع کنن
تا برسه به بحث معامله گری؟
بتظرتون چهار نفر معامله گر مد نظر حاج دهراب پور کیا هستند ؟؟؟
اکبری تبار _اکبری _احمدی کیش و آشنا
یا
آشنا _اکبری تبار_نگین تاجی و خوبانی

پرسپولیس بی کس پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

اولیا

شهرسازیاسوج پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۷

کار ذو باید ب دست اهلش سپرد، درود بر دکتر نگین تاجی کاردان و متخصص و دلسوز

یاسوج _ باباکان پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۳۱

با سلام
چیزی که در این بین من را نگران کرد مظلومیت و حقانیت جناب حاج دهراب پور هستش
به خدامردی با اون همه شایستگی ، تجربه ،پاکی ، خدمت گذاری با اون همه انرژی و اسم و رسم جایش تو این شورا نیست .
همیشه به خودم میگم اعضای شورای دوم و سوم واقعا انسانهای بزرگی بودند ، ضمن کاردانی و درایت از شخصیت بالایی برخوردار بودند
احترام همدیگر رو داشتند
با وجودی که اختلافات شدید تشکیلاتی و حتی فکری با حاج دهراب پور داشتند اما قدردان شایستگی و توانمندیهای جناب آقای حاج دهراب پور بودند
و دیدیم که با اون همه اختلاف فکری و سلیقه ای اما در تعیین شهردار چه موفقیتی بدست آوردند
شهردار افسانه ای شهر جناب آقای بهرامی با وجود همه اختلاف سلیقه ها اما بیشتر از همه مورد حمایت آقای حاج دهراب پور بودند و همین امر باعث شد که طلایی ترین دوران شهرداری مربوط به آقای بهرامی باشد
من به عنوان یه برادر و دوست از جانب آقای حاج دهراب پور خواهش دارم که از این بازار بی معرفتی و این شورای نا مردمی خودش را بیرون بکشد .
واقعا جای حاج دهراب پور اونجا نیست
وقتی همه بزرگان و دلسوزان شهر و اونایی که قدردان شایستگی های حاج دهراب پور بودند و هستند و ایشان را باور دارند تلاش کردند ، حمایت کردند و ایشان را راهی شورا نمودن حتما انتظاراتی داشتند اما نمی دانستند که اتفاق شومی در راه هست.
نمیدونستمد که در کنار دهراب پور کسانی به شورا ورود پیدا می کنند که قبل از خدمت به شهر و شهروندان تسویه حساب سیاسی با آقای دهراب پور دارند و هر دو طیف سیاسی بیشتر اصولگرانماهای شورا مأموریت دارند که جایگاه واقعی ایشان را غضب نمایند و مردم و شهر را از خدمات ارزنده اش محروم سازند
به خدای واحد کسانی را دیدم در انتخابات حاج دهراب پور را حمایت میکردند و به ایشان رای دادن که کوچکترین اعتقادی به ایدئولوژی ایشان نداشتند اما توانمندی و پاک دستی و اداره شهر و مبارزه با رانت و معامله گری را ملاک قرار دادند و ایشان را انتخاب نمودند.
اما افسوس و هزاران افسوس که سرمایه ، پول ، مافیا ، قدرت و از همه مهمتر حسادت جایگزین شایستگی و توانمندی را گرفته است
به امید آن روزی که مردم بهتر بیاندیشند و احساساتی و لیستی و قوم خویشی را ملاک انتخاب خود نکنند
بدرود

سیروس پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

درود بر دهرابپور مرد عمل حیف دهرابپور که ای دور تو شورا اومد شورایی که تا به الان یک کار مثبت نکردن فقط مردم و نابود چال و چوله ها بیشتر هرکی تو خیابونای ای شهر با ماشین می گرده یه هفته بعدش تو ای اوضاع بی صحابی ای مملکت هفته ای یک میلیون باید خرج هزینه ماشینش کنه شورایی که یک کار مثبت تا به الان انجام نداده شورایی که فقط معامله می کنه شورایی که مال افراده خاصه

افراسیاب پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

خدا میداند باید به حال مردم یاسوج خون گریست
بووووووووو و بخت بیراحمد
متخصصی که نگین تاجی باشه که کل تخصصش به زلفلش هم نیرسه و مث یارو بگه من بگم من بگم …

دلسوزی که دهراب پور باشه که دلسوزیش فقط برا به کرسی ننشستن حرف خودشه چون ایشون اگه دلسوز بود اینهمه پرونده سازی نمیکرد اگر واقعا دلسوز انقلاب و مردم بود بیست سال پیش باید میرفت دنبال تخصص واقعی خودش همون تدریس تعلیمات دینی و پرورشی نه که از رو حس فوق العاده قدرت و پست طلبی خودش بیفته تو سیاست و …
رئیس شورایی که اشنا باشه که حداکثر توان ایشون پیمانکاریه …
اکبری تباری که فقط در حد رباط در اختیار پدرخانمشه و بس …
هدایت اکبری که حرف و زبون تنها تخصصشه ..
احمدی کیش که همون که غضنفر علیجانی گفت کل تخصصش هم دیر رسیمه هوووووی …
خوبانی هم که فقط برا عرض تبریک و تشکر در مراسمات تخصص داره …
فقط مردم باید خون جگر بخورند
خود کرده رو تدبیر نیست

فرهنگی پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

خخخخخخخ
نگین تاجی که نباید باشه
دهراب پور هم که نباید باشه
پس کی باید بود؟؟؟؟؟
صددرصد یه جایت از اینا سوخته
دو نفر آدم بدردبخور و متخصص شهری و اجتماعی در این شورا هستند اون وقت همون دو نفر رو به صخره میگیرند
خدای واحد قسم حاج دهراب پور تنها فرد دلسوز و کار بلد در این چند سال و بعد از انقلاب در بویراحمد بوده و هست

دلسوز پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

نگین تاجی متاسفانه فعلا تخصص رو فدای معامله گری کردن

فرزند وطن پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

دهرابپور هر جا که ورود می کند سازنده و تاثیر گذار هست، ایشان در طرح خیابان عدل ورود کردند و نقش بسزایی هم اکنون هم از لحاظ اقتصادی و شهری این خیابان پیدا کرده است، در بحت دور برگردان ها نظریه های خوبی ارائه دادند که هر کدام اجرا گردید واقعا گره گشایی شد در امر ترافیک.

اصلاحاتی پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

دقیقا ، اتفاقآ همین خیابان قرنی که امروز بار سنگین ترافیک رو تا حدودی تسکین داده و رونق اقتصادی مضاعفی گرفته به همت و تلاش های جناب آقای حاج دهراب پور بوده و اگه ایشون نبودند شاید امروز هم چه وضعیتی را نداشت
با توجه به اینکه بخش اعظمی از زمینهای مسیر خیابان مربوط به اهالی محترم تل زالی بودند و چندین سال بخاطر معارض از ایجاد خیابان خود داری میشد ، اما با ورود حاج دهراب پور به قضیه و راضی کردن مالکان ، خیابان قرنی به بهره برداری رسید
شورا محل انسانهای بزرگ و با تجربه و داشتن قدرت تشکیلاتی و روحیه چانه زنی و با نفوذ و پاک دستی و متعهد و دلسوزی مثل حاج دهراب پور میباشد نه محل کسب و معامله چند الف بچه که فقط دنبال تعویض کت وشلوار و تی شرت خود هستند
در دوران مدیریت و حاکمیت جناب آقای حاج دهراب پور بر شورا کارهای بزرگ و در خور توجه زیادی انجام گرفت
از جمله تکمیل خیابان60 متری عدل ، ایجاد خیابان قرنی ، ایجاد بلوار کشاورز ، ایجاد خیابان ساحلی ، پارک مهر ورزی ، ساختمان چند منظوره مشرف به پارک مهر ورزی که متأسفانه مسکوت ماند ، ایجاد امکان فرهنگی و مذهبی ووووو و مهمتر تیم فوتبال شهرداری
کار هر بز نیست خرمن کوفتن
گاو نر میخواهد و مرد کهن

کارمندشهرداری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

آدم وقتی گفتمان یک جلسه رسمی نخبگان این شهر را می خونه شرمش می شه بگه اهل یاسوجم چهارتامدرک پولی گرفتند فکر می کنند علامه دهرند بابا به خدا این خونه ها پر از دکتر ومهندسه چرا اینقدر ادعا دارید ؟آدم باسواد ۴ تا جوون را به خاطر نمره توی دانشگاه اغفال کردی فکر می کنی این هم دانشگاه،،،،،،،،،،؟بابا بفهم معماری با ترافیک فرق می کنه و کاملا بی ربطند چرا فکر می کنید مردم نمی فهمند ؟صحبتهای رئیس را بخوانید خدا وکیلی انگار از بنگاه ،،،،،،،،، بیرون اومده ؟واقعا برای همه مون متاسفم

کارمند پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

جناب اکبری تبار که میفرمایند در پنج دوره شورا معامله بوده اولا که در پنج دوره شورا بله قطعا معامله گرانی به هر قیمت ورود پیدا کردند وچون درپاسخ دهرابپور این مطلب گفتید بهتره چند مطلب به استحضار عالی برسانم که اولا از زمانی که حضرتعالی وارد شورا شدی شورا کاملا شده معامله و قضاوت بامردم ،دهرابپور سه دوره درشورا بوده ،دوره دوم که اول مجبور شد ودردام اصولگرایان قرار گرفت ورای به محمدی شهردار وقت داد ویادمه درهمان جلسه زریرشجاعی فریاد زد که دهرابپور محمدی ضعیفه اشتباه نکن و حاج دهرابپور عین حرفی که زد این زهر را بااطلاع میخورم و بهش وقت میدم اگر شش ماه درست عمل نکرد باید غزل شود،شجاعی وعبدالی بهش رای ندادند وکاندید شهرداری شجاعی عبدالی بود سال ۸۲وشد ۵رای موافق دهرابپور وخلقی پور ،چراغ زاده،خرسندیان،وظیفه شناس….بعداز شش ماه دهرابپور به جمع دونفره پیوست تاجایی شهردار وقت میگفت اقای دهرابپور وشجاعی چهارمعاونت برای شما اما چهارسال روی مواضعشان ماندند وحتی محمدی پسر شجاعی را که اتوبوس رانی قبل شورا شدنش کار میکرد اخراج کرد ودرجلسه بعد اخراج گفت بخدا اگر نان شب کل خانواده ام هم قطع شود دست از مخالفتت برنخواهم داشت و نهایتا شورای دور سوم شد حذف تیم همراه محمدی وبالاامدن دهرابپور وشجاعی وعبدالی ورای اوردن گزینه دهرابپور وشجاعی وبهرامی شهردارشد، اگر راست میگی یک‌پروانه ساخت ازاین دونفر نام ببر،یایک معامله و خیانت…تنها چیزی شاید درپرونده هردوتاش باشه اینکه چندتانیرو خدماتی اوردن شهرداری وهیچ مسئولیتی هم‌نگرفتندواهل دزدی هم نیستندمثل همه که نیرو اوردن ،اما دزد نبودند و خیانت نکردند و طرف عامه وجوهات مردم بودند و مورد اعتماد ،مخالف هم میشدند اما آنچه بنفع مردم و شهر بود راتصویب میکردند،شما الان اگر مخالف یک فردی جناب اکبری تبار ان‌سازمان راداری نابوددمیکنی، من از دور اول شورا تو شهرداری بااعضاهمه کار کردم اما بی انصاف تر ازشما وضعیف ترازاین دوشورا واقعا نبوده ونیست ویاد اعضای دلسوز ذاتا پاک وجای خالیشان حس شدنیست ،گرچه با صرف هزینه های میلیاردی هم بود که حذف بشوند دراین دوشورا ….

دوگانه سوز پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

سلام ورود
واقعا آدم تاسف میخورد که مرکز استان با این تفکرات بچه گانه رای داده اند اینها یک چیزی درگچساران با موقعیت خاص دیده اند حالا میخواهند تقلید کور کورانه بکنند .بعداز راه اندازی پل سوم ترافیک بار خود را روی میدان انقلاب انداخته میدان اکبر اباد هم شده جهنم چرا را بروی این دونقطه باساخت پل وزیر گذرتمرگز نمیشود با این تفکرات شهر ماه شده شهر ارواح. عزیزیان من گچساران با یاسوج مرکز استان فرق دارد گچساران شهر کوچکی هست آن خیابان هم به زیبایی آن افزوده شده الان یاسوج با این ترافیک الان باید چاره اندیشی شود

یاری پنج شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

حیف که دهراب پور دست تنهاست

بنام ........ جمعه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۵۳

همشون برن بمیرن

حرف حق خریدار نداره دوشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

حرف مفت کنتور نمیندازه .
فقط نشستن دارن حرف مفت میزنن .این از دهرابپور که از عالم وآدم شاکیه ومعلوم نبست تو این چنسال چه کار مثبتی جز حرافی برای مردم کرده واین هم از نگین تاجی که فقط مدرک علمیشو که میلیونها نفر مثل اونو دارنو به رخ همکاری مفتخورش میکشه بقیه هم که فقط یه عرض اندامی میکنن و سعی در زدن حرفهای مفت تر میکنند
ولی شهر یاسوج داره نابود میشه ازخیابوناش با اون همه خرابی گرفته تا مجوزهای لازم برای زمینخواری دوستانشون

مجید یکشنبه , ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

دقیقا ی حرف حق زده شد??

مجید یکشنبه , ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

سلام.واقعا همه نظرها رو خوندم و دیدم همه فقط سعی کردن از فامیل خود دفاع کنند. آقایونی که اینجا در مورد شورا نظر میدن. همه اعضای شورا ب جای این بحث ها ی تصمیم درس بگیرید برای آینده این استان. و فقط به الان این استان فکر نکنید. ما کار نداریم حق با کیه ما فقط به آینده استان فکر می کنیم. آقای که تو شورا داری برای این که خودی نشون بدی این حرفارو میزنید به جای این حرفا ب فکر وآگاه باشید فکر دوره بعد خودتون هم بکنید. مردم دیگه فریب این کارو نمیخورن